zaterdag 21 maart 2009

dag zaterdag

voor elke kans die je niet pakt
sterft er een jong katje

zei iemand me ooit

het was op dat moment
dat ik het zeker wist;
een leven als dichter is niets voor mij.



Maar ongebruikte blogs hijgen in mijn nek, en slaan mij met hun toneeltekst-onvriendelijke layouts om de oren.

En daarnaast boeit mij het overduidelijk dilemma: wat als je nu de kans krijgt om een jong katje om te brengen? Die kans zal nu voor altijd, ietwat arbitrair zijn. Of arbitrair overkomen, op zijn minst.
Klein leed.
Geplette pakken melk.
De geknakte bloem.
Waar zouden we zonder zijn?

1 opmerking:

Thijs zei

over katten gesproken; https://twitter.com/meowmeowlyra

Ja, het is een twitter account van een kat.

Ik ben er nog niet helemaal uit of het het vetste of het kutste ooit is.