vrijdag 28 maart 2008

kleine helden zijn ook helden

Ik ben de Risk koning!
De koning van allemaal!
wereldleiders eten mijn vuil en danken mijn voeten. Of kussen mijn voeten, en danken... nou ja mij.
Ik weet het niet precies. Ik kijk meestal hautain voor me uiten wapper met een hand.

Hoe dan ook, ik heb het klaargespeeld om als Riskmaagd mijn allereerste potje te winnen. En niet zomaar te winnen, maar echt waan-zin-nig te winnen. Binnen 10 beurten had ik mijn tegenstanders als driehoekige pionnen van het bord geblazen. Australie viel mij al snel ten deel, half Azie volgde spoedig, het was een feest voor alle zintuigen en een glorieuze dag voor wereldleiders in het algemeen.

hm-hm ^_^.

Het potje daarna heb ik zo vaak mogelijk kamikaze-rushes gepleegd en vooral lopen bunkeren in Kazachstan maar dat mag de pret niet drukken. Doet het ook niet.
Ik vind mijzelf wel een kleine held.
met kleine helden gevoelens
en kleine helden sentimenten
die ik in deze kleine blog zou kroniekelen als dat een woord was.

Nog een kleine wijsheid voor de mensen thuis: vakantie is prima, iedere dag een e-mail krijgen dat je lessen niet doorgaan niet. Daar raak je (= ik) heel erg gestresst van.
En gekker nog, daar ga je van achter lopen met je schoolwerk. Omdat je het idee hebt dat je dingen hebt gedaan, en dus niet meer hoeft.
Of ik ben de enige die zo denkt. Het zou zo maar kunnen.

Het spreekwoord van de dag:
vanwege de smeer, likt de kat de kandeleer.

Dat schijnt het spreekwoord van de dag te zijn. Ik denk dat deze dag bij voorbaat een mislukking is. Maar wie ben ik...

.
..
...
..
.

DE RISK-KONING!!! *donderwolk en flits waarin ik verdwijn*

Geen opmerkingen: